Drodzy Doktoranci, Drogie Doktorantki,

na najbliższym Posiedzeniu Rady SD UW, które odbędzie się w dn. 11.04 o godzinie 18.30 w pokoju 200 w Budynku Samorządu Studentów i Samorządu Doktorantów (Krakowskie Przedmieście 24), będą miały miejsce wybory do Komisji Rewizyjnej oraz wybory uzupełniające do Rad Dydaktycznych i Rad Naukowych Dyscyplin.

Aby kandydować do Komisji Rewizyjnej SD UW należy wypełnić zgodę na kandydowanie („Inny organ”).  Jeśli kandydat/tka nie planuje być na posiedzeniu Rady, może przesłać prezentację wraz ze skanem zgody na kandydowanie na adres mailowy Biura SD: doktoranci[at]samorzad.uw.edu.pl do dnia 8 kwietnia do godz. 23:59.

W przypadku wysłania skanu zgody podpisanej odręcznie, należy donieść jej oryginał do Biura Samorządu Doktorantów UW (ze względu na urlop pracownika Biura zapraszamy z dokumentami po 18.04, Biuro SD mieści się na ul. Krakowskie Przedmieście 24 pok. 110) w godzinach jego pracy, wysłać pocztą na adres Biura lub zanieść do kancelarii UW mieszczącej się w Auditorium Maximum.

 

Kandydaci i kandydatki do Rad Naukowych Dyscyplin proszone są o zapoznanie się z obwieszczeniem Komisji Wyborczej Samorządu Doktorantów UW, gdzie można znaleźć wzór zgody kandydata / kandydatki oraz wzór deklaracji dotyczącej przynależności do dyscypliny. Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Samorządu Doktorantów UW kandydaci i kandydatki muszą przynależeć do dyscypliny w ramach, której funkcjonuje rada do której kandydują.

W ramach wyborów wybrani zostaną przedstawiciele Samorządu Doktorantów UW do następujących Rad Naukowych Dyscyplin:

  1. Rada Naukowa Dyscypliny Astronomia – 1 przedstawiciel/ka
  2. Rada Naukowa Dyscypliny Geografia Społeczno-Ekonomiczna i Gospodarka Przestrzenna – 1 przedstawiciel/ka
  3. Rada Naukowa Dyscyplin Matematyka i Informatyka – 1 przedstawiciel/ka
  4. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki o Kulturze i Religii – 1 przedstawiciel/ka
  5. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki o Ziemi i Środowisku – 1 przedstawiciel/ka

 

Kandydaci i kandydatki do Rad Dydaktycznych proszone są o wypełnienie formularza online oraz dostarczenie zgody na kandydowanie. Aby zgoda kandydata / kandydatki była kompletna, należy dołączyć deklarację dotyczącą przynależności do dyscypliny naukowej podpisaną przez dyrektor/dyrektora szkoły doktorskiej lub kierownika/kierowniczkę studiów doktoranckich lub w przypadku osób z otwartym przewodem doktorskim — kopię uchwały rady jednostki otwierającej przewód doktorski.

Lista wolnych wakatów do Rad Dydaktycznych dostępna jest na stronie.

Przypominamy, że doktoranci i doktorantki funkcjonujące w Radach Dydaktycznych muszą reprezentować dyscyplinę naukową związaną z dyscypliną wiodącą dla kierunku / kierunków studiów reprezentowanych w Radzie Dydaktycznej. Zgodnie z Regulaminem Samorządu Doktorantów UW za związanie z dyscypliną naukową rozumie się reprezentowanie dyscypliny naukowej należącej do tej samej dziedziny nauki, posiadanie stopnia w danej dyscyplinie lub posiadanie tytułu zawodowego na kierunku studiów, który należy do danej Rady Dydaktycznej.

Komplet podpisanych wersji załączonych dokumentów: zgody kandydata/kandydatki oraz deklaracji dotyczącej przynależności do dyscypliny należy złożyć w skrzynce obok pok. 105 na I piętrze Budynku ZSS i ZSD (Mały Dziedziniec, ul. Krakowskie Przedmieście 24) do dnia 8 kwietnia lub osobiście na Posiedzeniu Rady w dn. 11.04.2022.

Prosimy również o wysłanie na adres Biura (doktoranci[at]samorzad.uw.edu.pl) oraz na adres Komisji Wyborczej SDUW (komisjawyborczasd[at]uw.edu.pl) skanów ww. dokumentów, gdyż ze względu na pandemię dokumenty mogą nie trafić na czas do Biura SDUW. Skany muszą zostać przesłane nie później niż do 8 kwietnia do godz. 23:59.

W przypadku zgody podpisanej za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego (podpis z wykorzystaniem profilu zaufanego) albo podpisu osobistego (podpis z wykorzystaniem e-dowodu) nie ma obowiązku dostarczenia pisemnej wersji zgody. Dokumenty podpisane w ten sposób należy przesłać na adres Biura SDUW (doktoranci[at]samorzad.uw.edu.pl).

W przypadku wysłania skanów dokumentów podpisanych odręcznie, należy donieść oryginały dokumentów do Biura Samorządu Doktorantów UW (ze względu na urlop pracownika Biura zapraszamy z dokumentami po 18.04, Biuro SD mieści się na ul. Krakowskie Przedmieście 24 pok. 110) w godzinach jego pracy, wysłać pocztą na adres Biura lub zanieść do kancelarii UW mieszczącej się w Auditorium Maximum.