Spotkanie dotyczące Programu Bekker NAWA

Spotkanie dotyczące Programu Bekker NAWA

 Jeżeli chcecie złożyć wnioski w Programie Bekker NAWA, to już we wtorek 20 kwietnia 2021 r. czeka na Was spotkanie informacyjne online organizowane przez NAWA. Udział w nim to doskonała okazja na zadanie pytań koordynatorkom Programu.
 Więcej informacji oraz link do rejestracji (liczba miejsc ograniczona): https://nawa.gov.pl/…/webinarium-na-temat-programu…
Czytaj dalej

NCN: Szkolenia dla wnioskodawców i wnioskodawczyń

NCN: Szkolenia dla wnioskodawców i wnioskodawczyń

Drogie i Drodzy,
niezmiennie zachęcamy Was do złożenia wniosku grantowego w ramach Narodowego Centrum Nauki 💪
Szkolenie z obszaru nauk humanistycznych, społecznych i sztuki już za nami, natomiast na szkolenie z obszaru nauk ścisłych i technicznych możecie się już zapisywać (liczba miejsc ograniczona):
🔹 30 kwietnia 2021 r., piątek
🔹 godz. 10:00-13:00
🔹 prowadzenie: dr Tomasz Szumełda, koordynator dyscyplin ST.
Szkolenia NCN-u są dosyć uniwersalne, więc na pewno każda i każdy z Was z niego skorzysta.
Zapisy poprzez poniższy link 👇
Czytaj dalej

Zakwaterowanie w Domu Pracownika Naukowego (DPN) / accommodation in the Faculty Residence Hall

Zakwaterowanie w Domu Pracownika Naukowego (DPN) / accommodation in the Faculty Residence Hall

Wnioski o zakwaterowanie w Domu Pracownika Naukowego (DPN) na rok akademicki 2021/2022 
➡️ termin składania wniosków:
🔹 na komisję majową do 30 kwietnia 2021 r
🔹 na komisję wrześniową do 2 września 2021 r.
➡️ dopuszcza się składanie wniosków o zakwaterowanie w DPN (wypełnionych, podpisanych przez osobę ubiegającą się) w postaci skanów lub zdjęć, jednak muszą być one przesłane z adresu e-mail w domenie UW
***
Application for accommodation in the Faculty Residence Hall (DPN) for the academic year 2021/2022 
➡️ deadline or submission of applications:
🔹 for the May commission until 30 April 2021
🔹 for the September commission until 2 September 2021
➡️ application for accommodation in the DPN (completed, signed by the applicant) in the form of scans or photographs may be submitted and can be attached by e-mail (UW domain e-mail address is required)
Czytaj dalej

Rada Wydziału Chemii - wybory uzupełniające przedstawiciela doktorantów

Rada Wydziału Chemii – wybory uzupełniające przedstawiciela doktorantów

ZEBRANIE WYBORCZE

Komisja Wyborcza Samorządu Doktorantów informuje, że w dniu

17.04.2021 o godzinie 18:00

odbędą się wybory uzupełniające przedstawiciela doktorantów w:

Radzie Wydziału Chemii (1 mandat) – PROTOKÓŁ.

Spotkanie wyborcze dobędzie się za pomocą platformy Google Meet
Wejdź na spotkanie TUTAJ

Wzór zgody na kandydowanie znajdują się w ogłoszeniu
o wyborach na stronie Samorządu. Wypełnione dokumenty należy przekazać drogą elektroniczną wraz prezentacją kandydata, na adresy: doktoranci@samorzad.uw.edu.pl oraz komisjawyborczasd@uw.edu.pl.

Kandydatów zobowiązuje się przesłać oryginały zgłoszeń w wersji papierowej do biura Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego za pośrednictwem operatora pocztowego albo dostarczyć je osobiście niezwłocznie.

Zgoda kandydata

Doktoranci Szkół Doktorskich, którzy chcą oddać głos w wyborach w tej jednostce proszeni są o wypełnienie deklaracji.

Deklaracja jednostki naukowej

Przewodniczący Komisji Wyborczej

Samorządu Doktorantów UW

mgr Hubert Kuliński

 

Informacja odnośnie narzędzia Ankieter:

  • Osoby uprawnione do wzięcia udziału w głosowaniu, które nie otrzymały powiadomienia z linkiem do głosowania na adres e-mail proszone są o kontakt mailowy z Komisją Wyborczą (komisjawyborczasd@uw.edu.pl);
  • Osoby, które otrzymały powiadomienie z linkiem do głosowania, a po wejściu w link wyświetlił się błąd „Internal Server Error” proszone są o:
    • zmianę formy przeglądania (na tryb incognito) albo;
    • zmianę przeglądarki, albo;
    • zmianę urządzenia;
  • W przypadku zaistnienia innych problemów z głosowaniem lub w sprawach związanych z aktualnie trwającymi wyborami prosimy o kontakt mailowy na adres: komisjawyborczasd@uw.edu.pl.
Czytaj dalej

WRD WSNSR - wybory ponowne

WRD WSNSR – wybory ponowne

ZEBRANIE WYBORCZE

Komisja Wyborcza Samorządu Doktorantów informuje, że w dniu

17.04.2021 o godzinie 17:00

odbędą się ponowne wybory przedstawicieli doktorantów do:

Wydziałowej Rady Doktorantów Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji (4 mandaty) – PROTOKÓŁ.

Spotkanie wyborcze dobędzie się za pomocą platformy Google Meet
Wejdź na spotkanie TUTAJ

Wzór zgody na kandydowanie znajdują się w ogłoszeniu
o wyborach na stronie Samorządu. Wypełnione dokumenty należy przekazać drogą elektroniczną wraz prezentacją kandydata, na adresy: doktoranci@samorzad.uw.edu.pl oraz komisjawyborczasd@uw.edu.pl.

Kandydatów zobowiązuje się przesłać oryginały zgłoszeń w wersji papierowej do biura Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego za pośrednictwem operatora pocztowego albo dostarczyć je osobiście niezwłocznie.

Zgoda kandydata

Przewodniczący Komisji Wyborczej

Samorządu Doktorantów UW

mgr Hubert Kuliński

 

Informacja odnośnie narzędzia Ankieter:

  • Osoby uprawnione do wzięcia udziału w głosowaniu, które nie otrzymały powiadomienia z linkiem do głosowania na adres e-mail proszone są o kontakt mailowy z Komisją Wyborczą (komisjawyborczasd@uw.edu.pl);
  • Osoby, które otrzymały powiadomienie z linkiem do głosowania, a po wejściu w link wyświetlił się błąd „Internal Server Error” proszone są o:
    • zmianę formy przeglądania (na tryb incognito) albo;
    • zmianę przeglądarki, albo;
    • zmianę urządzenia;
  • W przypadku zaistnienia innych problemów z głosowaniem lub w sprawach związanych z aktualnie trwającymi wyborami prosimy o kontakt mailowy na adres: komisjawyborczasd@uw.edu.pl.
Czytaj dalej

Wybory uzupełniające do Rad Dydaktycznych

Wybory uzupełniające do Rad Dydaktycznych

Drogie i Drodzy,

na najbliższym posiedzeniu Rady Samorządu Doktorantów (Google Meet, 19.04.2021) odbędą się wybory uzupełniające przedstawicieli i przedstawicielek doktorantów do Rad Dydaktycznych. Czynne prawo wyborcze w tych wyborach mają delegaci i delegatki do Rady Samorządu Doktorantów. Bierne prawo wyborcze i możliwość zgłaszania się w wyborach mają doktoranci i doktorantki reprezentujące dyscyplinę naukową związaną z dyscypliną wiodącą dla kierunku/kierunków studiów reprezentowanych w Radzie Dydaktycznej. Zgodnie z przepisami Regulaminu Samorządu Doktorantów za związanie z dyscypliną naukową rozumie się reprezentowanie dyscypliny naukowej należącej do tej samej dziedziny nauki, posiadanie stopnia w danej dyscyplinie lub posiadanie tytułu zawodowego na kierunku studiów, który należy do danej Rady Dydaktycznej.

Kandydaci i kandydaci proszeni są o wypełnienie formularza online.

Komplet podpisanych wersji załączonych dokumentów: zgody kandydatki/kandydata oraz deklarację przynależności do dyscypliny należy wysłać pocztą na adres biura (Zarząd Samorządu Doktorantów UW, ul. Krakowskie Przedmieście 24, pok. 110 (I p.), 00-927 Warszawa) lub zanieść do kancelarii UW mieszczącej się w Auditorium Maximum. Prosimy również o wysłanie na adres mailowy biura (doktoranci[at]samorzad.uw.edu.pl) skanów tych dokumentów do 16.04.2021, 23:59. Jeżeli ktoś z kandydatek/kandydatów chce zaprezentować swoją kandydaturę osobiście i wziąć udział w posiedzeniu Rady online, to proszę zgłosić taką prośbę mailowo (k.bujak[at]samorzad.uw.edu.pl) do 16.04.2021, 23:59.

Katarzyna Bujak
Sekretarza Rady Samorządu Doktorantów UW

 

Wzór zgody kandydata/kandydatki

Wzór deklaracji dotyczącej przynależności do dyscypliny

Wykaz wakatów w radach dydaktycznych

Czytaj dalej