Szanowni Doktoranci i Szanowne Doktorantki,

zgodnie z § 29 ust. 1 oraz w związku z § 13 ust. 3 Regulaminu Samorządu Doktorantów UW, jako Komisja Wyborcza Samorządu Doktorantów UW, ogłaszamy wybory przedstawicieli doktorantów do Rad Naukowych Dyscyplin.

W związku z ograniczeniami w funkcjonowaniu Uniwersytetu Warszawskiego spowodowanymi pandemią COVID-19 oraz na podstawie § 29 ust. 1a Regulaminu Samorządu Doktorantów UW wybory odbędą się w trybie zdalnym 25.02.2021 r. około godziny 20.00 na I Posiedzeniu Rady Samorządu Doktorantów UW przy pomocy narzędzia Ankieter. Czynne prawo wyborcze w tych wyborach mają delegaci i delegatki do Rady Samorządu Doktorantów UW. Bierne prawo wyborcze i możliwość zgłaszania się w wyborach mają doktoranci i doktorantki reprezentujące dyscyplinę właściwą dla danej Rady Naukowej Dyscypliny. Osoby, które chciałyby wziąć udział w posiedzeniu Rady proszone są o zgłaszanie takiej chęci poprzez wysłanie maila na adres Biura Samorządu Doktorantów UW: doktoranci[at]samorzad.uw.edu.pl do godziny 15.00 25.02.2021 r.

W ramach wyborów wybrani zostaną przedstawiciele i przedstawicielki Samorządu Doktorantów UW do następujących Rad Naukowych Dyscyplin:

  1. Rada Naukowa Dyscypliny Archeologia – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  2. Rada Naukowa Dyscypliny Astronomia – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  3. Rada Naukowa Dyscypliny Ekonomia i Finanse – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  4. Rada Naukowa Dyscypliny Filozofia – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  5. Rada Naukowa Dyscypliny Geografia Społeczno-Ekonomiczna i Gospodarka Przestrzenna – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  6. Rada Naukowa Dyscypliny Historia – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  7. Rada Naukowa Dyscypliny Językoznawstwo – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  8. Rada Naukowa Dyscypliny Literaturoznawstwo – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  9. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki Biologiczne – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  10. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki Chemiczne – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  11. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki Fizyczne – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  12. Rada Naukowa Dyscyplin Informatyka i Matematyka – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  13. Rada Naukowa Dyscyplin Nauki o Polityce i Administracji oraz Nauki o Bezpieczeństwie – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  14. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  15. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki o Kulturze i Religii – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  16. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki o Sztuce – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  17. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  18. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki o Ziemi i Środowisku – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  19. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki Prawne – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  20. Rada Naukowa Dyscypliny Nauki Socjologiczne – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  21. Rada Naukowa Dyscypliny Pedagogika – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka
  22. Rada Naukowa Dyscypliny Psychologia – 1 przedstawiciel lub przedstawicielka

Kandydaturę można zgłosić za pośrednictwem formularza online najpóźniej do 24.02.2021 r. do godziny 23.59. Niezależnie od zgłoszenia kandydatury on-line kandydat ma obowiązek dostarczenia podpisanej zgody na kandydowanie, zgodnej z poniższymi wzorami.

Wzór zgody kandydata/kandydatki

Wzór deklaracji dotyczącej przynależności do dyscypliny

Komplet podpisanych wersji załączonych dokumentów: zgody kandydata/kandydatki oraz deklaracji dotyczącej przynależności do dyscypliny należy złożyć w Biurze Samorządu Doktorantów UW (ul. Krakowskie Przedmieście 24 pok. 110) w godzinach jego pracy, wysłać pocztą na adres Biura lub zanieść do kancelarii UW mieszczącej się w Auditorium Maximum. Prosimy również o wysłanie na adres Biura (doktoranci[at]samorzad.uw.edu.pl) oraz na adres Komisji Wyborczej SDUW (komisjawyborczasd[at]uw.edu.pl) skanów ww. dokumentów, gdyż ze względu na pandemię dokumenty mogą nie trafić na czas do Biura SDUW. Skany muszą zostać przesłane nie później niż do 24.02.2021 do godz. 23:59.

W przypadku zgody podpisanej za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego (podpis z wykorzystaniem profilu zaufanego) albo podpisu osobistego (podpis z wykorzystaniem e-dowodu) nie ma obowiązku dostarczenia pisemnej wersji zgody. Dokumenty podpisane w ten sposób należy przesłać na adres Biura SDUW oraz na adres Komisji Wyborczej SDUW.

Komisja Wyborcza Samorządu Doktorantów UW